In club !

Stateam cu ochi bolditzi la monitor si "surfam" linistit pe net. Dupa ce am aprins o tigara mi-am spus linistit: " Ce ar fi daca as scrie pe blog ?" . Zis si facut.

Mergem in club acum, ok? Toata lumea aranjata, toata lumea parfumata, fetele gllosy, pe botic rujate si cu nasucu pe sus se plimba agale intre bar si toaleta de parca le-ar oferi careva vre-un premiu la categoria " CELE MAI MULTE DEPLASARI ". Unele din ele stau sprijinite de bar de parca taicasu ar fi patronu si nu cumva sa ii fure careva locul ca oricum nu a avut bani sa isi rezerve masa. Soarbe din pahar usor cu buzele umezite, nu de alta dar sa tina mai mult bautura ca iar tre sa linguseasca pe vre-un baietel sa ii mai ofere ceva de baut. De cand am intrat am impresia ca se mentine acelasi ritm sacadat gen BUM BUM si parca lumea e in delir. Toti te calca toti se imping de parca ar sta la rand sa isi primeasca alocatia. Multi sunt minori. Probabil le-au spus parintilor ca o sa innopteze la un coleg/colega pentru a invata la mate ca maine au extemporal. Ma intalnesc cu multe persoane cunoscute si in loc de un salut sau un "pupic" amical pe obraz incep sa tipe. Uuuuuuuuuu ! Ori am eu un efect fatal asupra oamenilor ori ceva nu e in regula cu ei. Trecem peste si de ca orice om intr-un moment al serii ma impinge si pe mine natura asupra toaletei. Atentie se deschid usile! Cativa baieti putin mai bronzati sprijina peretele si filtreaza cu 2-3 pitziuri ce zambesc pe sub luciul de buze dat in 3 straturi. Dupa ce efectuez ce am inceput stau si ma gandesc oare ce or fi vazut fetele respective la baietii aia?

Cati dintre "macho manny" astia ar mai fi aici daca parintii lor nu le-ar mai oferi un X6,A4,C Class si celelalte litere din alfabet? Oare ar mai fi atat de simpatici in fata domnisoarelor? Eu niciodata nu am putut sa inteleg cum o masina scumpa te poate ridica atat de sus in fata celorlalti. In fine, asta probabil e alt subiect ce o sa il discut altadata.

Ramanem in club, aici unde e fum, unde se varsa pahare, unde primesti coturi de la vecinul gras si cu chelie ce nu are loc sa isi miste galant colaceii. Aici e cool, e trendy si misto! Dj-ul e in delir si ridica mainile. Animatoarele repeta acelasi dans. Barmani isi fac treaba si mai ciupesc putin din rest de la baietii ametiti. Intorc capul spre dreapta si vad un grup de fete singure, triste, timede si ma gandesc oare ele nu fac parte din acelasi film? Fara sa vreau am intrat in joc si ma balansez gratios de pe un picior pe altul sa fiu si eu in ton cu lumea. Acum recunosc cu mana pe inima. Cand sunt usor influentat de licorile bahice probabil sunt cel mai bun dansator si nici muzica, nici negriciosi si nici o alta persoana nu imi poate strica buna dispozitie.

Cam asa e in club. Spre finalul distractie parca incepe lumea sa fie mai nervoasa si usor recalcitranta. Unii isi arata coltii dar se imblanzesc nu asta e problema. Fetele isi termina paharul inceput de pe la ora 10 PM si parca unii regreta ca au venit si " au spart banii " in seara asta. Ne intoarcem spre casa fiecare cu gandul lui. Uneori oprim la o shwaorma ca de am distrus prea multa energie si trebuie sa o recuperam.

Va pupa tata !

0 comentarii: