Ete na e ROMANIA !

Nu am mai scris de ceva timp pe aici pe blog si imi pare rau ca nu mi-am furat o clipa si pentru cei interesati. Am prins o gura de aer in fata calculatorului si relaxat fiind ma uitam pe videonews.ro sa ma mai destind putin. Ete na fix peste ce dau. Din nou se demonstreaza cat de prosti sunt drumarii si in ce tara "minunata" traim.

Poate multi nu stiu cat de greu se ajunge la stadiul de a turna covor asfaltic. Nu stii ? Poi stai ca iti face tata un rezumat. Intai Primaria, C.J, Ministerul Transportului sau a cui dracu mai e drumul respectiv face o licitatie pentru carpirea sau respectiv asfaltarea drumului. La aceasta licitatie se prezinta doar firme fantoma sau eventualii prieteni ai baietilor grasi cu chelie din conducerea institutiilor. Dupa ce se balacaresc ei putin, care si cum fura mai mult, firma castigatoare incepe sa faca un studiu al terenului, schite, tralalala si intr-un final aduna o mana de golanasi, le da cate 500RON si baietii asfalteaza dupa cum ii duce capu. Evident ca muncitorul roman la ce draq sa lucreze mult si cu cap? E clar ca ,plictisit fiind , dupa ce mai trage o "dusca" din Burger mai arunca niste asfalt si uita ca fix in mijlocul drumului a lasat BOUL un stalp.

Mare e gradina ta Doamne si sincer sa fiu nu am crezut ca voi trai sa o vad si pe asta !



În localitatea Gâlda de Jos, un stâlp de beton înalt cât un bloc de trei etaje este înfipt în asfalt chiar în mijlocul drumului judeţean. Anomalia datează de când drumul a fost lărgit, lucrătorii turnând beton în jurul stâlpului. Alarmate de localnici, care se tem că s-ar putea produce accidente, autorităţile promit că problema se va rezolva în circa trei săptămâni.

0 comentarii: