Nu scriu ca nu am timp !

Toate lumea declara pe bloguri ca iubeste ceea ce face si ca "bloghingu" e o pasiune si etc si etc. Cred ca pentru mine nu e asa mare pasiunea fiindca nu am mai apucat sa mai scriu mare lucru. Se apropie sarbatorile Pascale si va urez lumina multa in suflete. Am mai lucrat la ceva proiecte si nu am apucat sa va plictisesc cu prezenta mea pe blog deci imi pare rau. Azi nu scriu nimic inteligent fiindca nu ma duce capu. Deja parca sunt satul sa scriu pentru licenta despre publicitate, branding si toate cele si culmea e ca am facut doar introducerea. Da asa cum imi ziceau ai mei "Andrei facultatea e facultativa" nu te obliga nimeni ( bine ca ei ziceau ironic ). Eu nu am vrut sa ii cred pe cuvant si uite in ce ma bag... eh... de bine de rau acum incerc sa ma "scot" ca sa zic asa. Va pupa tata si sper cat de curand sa gasesc si eu ceva interesant de scris pe miraculosul blog.

0 comentarii: