Tastez

M-am gandit pur si simplu sa scriu ceva dar nu prea stiu ce. CE? ... pai asta intrebam si eu. Nu mai gasesc nici un subiect interesant. In stanga si in dreapta aud doar de criza, de probleme financiare, de rate, de chirii, de dobanzi, de credite si de banci ce ii fura pe saracii "saraci". Iar o sa zica lumea ca sunt pesimist. Nu sunt chiar deloc. Ma doare capul momentan si nu stiu daca e de la ce a fost aseara sau de la pur si simplul fapt ca am multe de facut intr-un timp prea scurt. Intotdeauna am avut problema asta! Oare cu ce sa incep? Si stand asa si meditand nu ma apuc de nici un lucru si iar trece timpul pe langa mine. Trist nu? Mereu aceeasi gluma proasta o aud "traieste clipa". E o problema cu aceasta zicala clar! Daca am trai toti clipa ce ar mai fi? Cu siguranta nu un lucru bun. Uneori tre sa muncim sa gandim chiar sa construim ceva in viata asta. De azi m-am hotarat; o sa ma apuc de treaba. Lucrurile lasate neterminate si incepute de acum ceva timp trebuiesc duse pana la capat.

Ei si parca incep sa gandesc pozitiv nu? Pare interesant.CATEGORIC!...parca si soarele imi da dreptate. Da! Intr-un final incepe sa mai scoata capu si sa ne onoreze cu prezenta. Oare la astrul ceresc o fi criza? Cine stie...orice e posibil.

Am un chef de tastat nebun, si totusi nu vreau sa devin plictisitor prin aberatiile mele. Apropo, se trezise nu mai stiu ce destept dintr'asta sa imi zica vezi doamne ca nu am subiecte de interes social. Oleuuu... amice daca imi doream lucrul asta imi faceam si eu un portal cu stiri si rezolvam problema nu? Oricum am tot postat si despre problemele populatiei dar momentan sunt cam aceleasi lucruri neinteresante ce le-am enumerat la inceput.

Cu respect secretara de serviciu !

0 comentarii: