Acum scriu LIBER

Dupa mega postul cu "Nu suport" incep sa cred ca frustrarile mele deranjeaza. Mereu am fost sincer si direct. Incep sa cred ca in mass-media lumea e limitata si stiu asta cu siguranta. De exemplu cei de la TVR nu au voie sa spuna orice si traiesc sub presiune, sub presiunea exprimarii libere. Rog pe cei ce vor posta de acum incolo sa fie constructiv asa cum specifica un personaj. Sau mai bine nu mai postati fiindca ar trebui sa raspund eu de parerile voastre. Alegerea e a ta!

In radio e gri uneori. Mult mai gri sunt unele minti "luminate", deontoloage, cum ar spune Badea. De ce? Mereu noi astia tineri ce venim cu chiu cu vai din urma "eternilor bizoni" suntem criticati cum ca am fi prost crescuti. Nu neg acest fapt dar nici nu il aprob. De cate ori ai fost fugarit pe usa din dos cand ai vrut sa spui ceva? De cate ori inainte sa intri intr-o eminsiune TV sau sa scrii un articol intr-un ziar ai facut-o cu sufletul? De cate ori? De putine ori cu siguranta. De ce? (iar eterna intrebare). Pentru ca sunt mai "smecheri" ca noi si cu un simplu " Ai grija ce zici sa nu spui de ala sau de ala " iti inghiti limba si pleci capul.

Un ziar si-a inchis portile. Au ramas si fara salarii platite. Au depus o munca. Erau tineri. Parerea lor nu mai conteaza de acum.

Deja tind sa aberez ... dar incepe sa imi placa. Nu o sa predic niciodata despre cultura si ce inseamna ea. Nu noi "oamenii de radio" schimbam personajele si gandirea lor ci doar ii animam putin. Presa scrisa tanara abia incepe sa infloreasca, si uneori cu greu. Asa cum aprindem prima flama asa suntem si stinsi si ne cerem scuze cu zambetul pe buze crezand ca asta este lucrul ce trebuia facut.

Niciodata nu o sa incurajez prostia, sau sa o promovez, ci doar am sa ii scot in evidenta partea comica. Fara ras, fara zambete, fara idei proprii suntem seci, reci, si fara vlaga.

Un animator perfect e acela ce simte muzica si momentul cand sa o difuzeze. E acela ce ii bucura pe oamenii de rand ce sunt din ce in ce mai pesimisti. E acela ce aduce o informatie desteapta in momentul cheie al zilei. Ai un statut. Ok! Mi-l asum si eu. Dar de ce statutul meu e uneori limitat de altii?

Cine esti tu? De la radio x, de la ziaru x ! Asa si? Pleaca ma d'aici!

Stiu cazuri in care asa au fost tratati oameni cu legitimatia in mana. Nu stiu de ce povestesc eu despre asa ceva. Dar azi am scris LIBER! fiindca sunt LIBER!

0 comentarii: