Au trecut 19 ANI !





Au trecut 19 ani de cand a intrat pe frecvente Radio Vox T si 19 ani de cand suntem in inimile ascultatorilor nostri. 13 Martie e o zi speciala pentru mine. Pana acum treceam peste aceasta zi ca peste oricare alta. E prima oara cand sarbatoresc inca un an de emisie alaturi de aceasta echipa minunata. Multumim presei pentru ca a fost alaturi de noi si nu in ultimul rand iti multumim tie. A fost mai mult decat perfecta aceasta aniversare. A fost ce mi-am dorit. Am stat in emisie in jur de 6-7 ore cu emotiile ajunse la un nivel maxim. Telefonul suna mereu, ascultatorii ne felicitau, castigatorii veneau dupa premii, numarul de sms vibra, id-ul de messenger era plin de mesaje pana la refuz, iar site-urile dedicate stirilor locale si internationale nu mai contau in acel moment. De ce? poi cum de ce? era o stire extraordinara ce avea sa tina o zi intreaga "in aer" si anume: RADIO VOX T implinea frumoasa varsta de 19 ani.

Ziua a inceput foarte brusc cand am observat ca afara ningea cu fulgi MARI. M-am asezat confortabil in masina si m-am lovit de o coada in trafic ce se intindea de la reprezentata FIAT (Pacurari) pana spre fundatie. Din cauza zambetului ce imi statea pe fata am si uitat de acest lucru si am inceput sa admir peisajul, si din cand in cand schimband in treapta intai pentru a mai misca "bolidul" cu inca 5 cm.

Dupa 4 ore de emisie nebuna alaturi de Alina si zeci de telefoane am inceput sa o iau razna si parca totul era ca in basm. Ba televiziunea ba ala, ba ala........ aoleuuuu ... linisteeeee! In fine; stiu sigur ca nu mi-ar ajunge un blog intreg sa povestesc cu lux de amanunt aceasta zi speciala.

A venit si petrecerea mult asteptata unde m-am distrat si m-am simtit ca la carte alaturi de colegii de la radio si prieteni. A cantat si trupa Soundcheck, Sean Jay Dee si Arty. Fu fain bre! Nu as dori sa intru in detalii aici legat despre cum a decurs intreaga noapte. Multumesc incaodata pe aceasta cale tuturor celor care au reusit sa ramana fideli acestui radio in momentul in care oricine vinde doar sex si prostie pe undele FM. Ete ca noi am ramas la fel de tineri, la fel de entuziasti si la fel de seriosi cand trebuie. Nu am facut compromisuri de schimbare de stil si nici nu o sa incepem sa povestim doar de Simona Sensual in interventiile noastre.

Va pupa tata !

2 comentarii:

Andreea spunea...

felicitari pentru toate emisiunile frumoase pe care le aveti!

Andrei Rotariu spunea...

Multumim, si iti multumesc draga Andreea pentru aprecieri.