De 19 ani impreuna

Pe 13 martie 1990, la initiativa catorva tineri entuziasti, postul de radio a emis pentru prima data dintr-o cameră situata la etajul patru din căminul T 17 din Complexul Studenţesc "Tudor Vladimirescu".

Au trecut multe momente de atunci. Poate nu sunt eu in masura sa va povestesc fiindca am intrat in "marea familie" de aproape un an. Am zambit impreuna, au fost si situatii mai dificile, ne-am stors creierii sa bucuram ascultatoru si mereu am venit cu idei noi in FM. Iata ca am ajuns si la 19 ani de emisie, de muzica buna, de premii pe masura, de oameni speciali, de profesionalism, de caldura sufleteasca transmisa catre voi printr-un simplu apasat de buton ce scrie pe el ON si acum dupa atatia ani.

In redactie, in productie, in secretariat si mai ales in emisie se simte o energie pozitiva in aer si un zambet perfect. E primul meu an cand sarbatoresc acest lucru si ma simt buricul pamantului. Nu stiu de ce! Dar e ok senzatia. Ma simt cineva, ma simt altfel de cand am inceput sa imi exprim parerile pe frecventele Radio Vox T. Am gresit poate uneori, am fost prea ironic sau chiar necizelat dar toate aceste lucruri nu m-au invatat decat de bine. Dupa 22 de ani de viata in Iasul nostru drag abia acum simt ca am ceva de zis si nu vreau sa ma opresc aici. Andrei Rotariu a crescut cu radio Vox T ca om de radio si pe aceasta cale le multumeste tuturor ce au stiut intradevar sa ofere un sfat atunci cand era nevoie.

Pana la urma ideea este urmatoarea. Vineri 13 martie se lasa cu mare petrecere in Club Hypnotic unde esti asteptat si tu cu bratele deschise. Invitati de marca, surprize speciale si nu in ultimul rand echipa Radio Vox T se inclina in fata ascultatorului fiindca de 19 ani ne-ai suportat.

Efectul de seara dupa 13 Martie isi schimba soundul! Facem o rebranduire ca la carte.

2 comentarii:

Andreea spunea...

la multi ani in continuare!
faceti bine ce faceti si va felicit pe toti!
mergeti inainte cu mult curaj si voie buna!
hai noroc!

Andrei Rotariu spunea...

Hai noroc si la mai mare !