Nu suport...

Am sa postez ce nu suport azi sau in viata de zi cu zi. Astept sa postezi si tu la comentarii ce nu suporti sa mai adaugam aici. So.... Tu ce nu suporti ?

05.03.09

Nu suport prostia unora ( doar atunci cand ma avantajeaza se accepta ).
Nu suport semaforul cand are 60 de secunde pe culoare rosie.
Nu suport pupincuristi.
Nu suport vremea de azi. (e innourat si e vreme de emo kid)
Nu suport prietenii falsi.
Nu suport fetele "buzate" gen pitzi.
Nu suport fitele.
Nu suport manelele.
Nu suport artistii falsi.
Nu suport sa scartaie masina. (da'poi patu)
Nu suport guma de mestecat la care i se duce gustul rapid.
Nu suport parul din capul meu acum. (creca trebuie sa ma tund)
Nu suport Loganul tunat.
Nu suport sa traiesc fara un scop.
Nu suport arabii. (cel putin pe unii dintre ei)
Nu suport gropile din Iasi.
Nu suport sa sufar.
Nu suport sa fiu tratat cu indiferenta.

Atat pe azi ... astept sa spui si tu ce nu suporti. Revin maine cu altele.

06.03.09

Nu suport ca sa stricat sunetul la pc.
Nu suport ca si azi e urat afara. (iar vreme de emo kid)
Nu suport ca ploua si abia am spalat masina.
Nu suport ca weekendu asta nu prea am ce face.
Nu suport telefonul meu ce se tot descarca.
Nu suport ce am visat aseara.

08.03.09

Nu suport ca nu am chef sa pregatesc licenta.
Nu suport vremea de afara. (astept soarele)
Nu suport sa nu am bani.
Nu suport sa fie murdara masina. (si acuma e)
Nu suport tarabele intinse pe trotuar cu flori ofilite.
Nu suport sa fiu luat de fraier.
Nu suport sa-mi fie sparta parola de la id de messenger.
Nu suport curiosii. (inseamna ca nu ma suport pe mine)

09.04.09

Nu suport sa inchei acest post aici. (dar o voi face)
Nu suport RASISTII.
Nu-i suport pe cei cu nasu pe sus.
Nu suport sa mai scriu ce nu suport.

Si cu asta basta ca deranjez lumea.

10 comentarii:

Unknown spunea...

Nu-i suport oamenii care te judeca fara sa stie absolut nimic despre tine.
Nu suport alcolistii, fanaticii de orice fel - dar mai ales cei din football, nesimtirea, tupeul prost, tiganii infractori cu atitudine de japca,
- Nu-i suport pe cei care se cred o rasa superioara
- Nu-i suport pe cei care cred ca sunt mai destepti, mai educati si mai frumosi daca sunt nascuti la oras:
Aici intra si cei care au boala pe oricine nu e de la el din oras. Ex.: niste baieti din Cluj (cantareti de reggae), spuneau ca cei din Bucuresti sunt cei mai prosti, basinosi si ca nu se compara cu cei din Cluj. Fara sa-si dea seama ca cineva de fatza ar putea fi din alt oras si s-ar putea rasufla
Cum cei din Constanta au boala pe cei din Bucuresti, cum altii din Buc, sau Olt sau alte orase au ceva cu moldovenii
Nu suport oamenii care nu se tin de cuvant,

Nu te suport ca mi-ai adus aminte de multe alte lucruri pe care nu le suport...

Anonim spunea...

da domle asa-i!unde nu-ibagare de seama nu-i nimic!:)),:-P

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

nu suportati arabii, tiganii si gay'ii...?
hmm..

Anonim spunea...

Hai sa nu transformam in rasism comentariile voastre asa ca va rog sa le treceti in ghilimele.

Anonim spunea...

Cam ciudate comentariile de pe acest blog , avind in vedere ca baiatul acesta lucreaza la o institutie media .
Recomand autorului acestui blog sa fie mai responsabil si mai asumat in ceea ce scrie pentru ca exista si manipulare inconstienta si instigare inconstienta la rarism .


Am mai citit ce ai scris sint subiecte care dezvaluie o virsta destul de cruda ...ma adresez autorului acestui blog .


Imi asum virsta si imi iau libertatea de a te trage de urechi pentru neatentia cu care abordezi unele subiecte .

E libertate de exprimare dar hai sa nu incurajam rasismul si daca nu suporti arabii e problema ta .

Eu am parteneri de afaceri arabi si sint niste oameni exemplari deci nu generaliza indiferent de segment de domeniu etc .

Primavara frumoasa , si mi-as dori foarte mult sa te asumi si sa accepti faptul ca trebuie sa fii un exemplu prin ceea ce spui, ceea ce scrii in conditiile in care vii din sfera media .

Cosmin
cosmmmin@yahoo.com

Multumesc de intelegere

Anonim spunea...

.........Revin .....

E valabil si pentru cei care au postat pina acum , in anul 2009 e loc si pentru tigani , si pentru arabi si pentru gay , -nu uita ca un gay un arab sau un tigan sint oameni la baza .
SA NU UIT II URASC PE CEI CARE SINT RASISTI !!!!!!!!!!! RUSINE

Anonim spunea...

Tocmai am rugat mai sus sa nu se mai posteze mesaje de gen. Iar draga Cosmin asa cum ai spus e libertate la exprimare.

Legat de arabi imi dai voie sa am si eu o parere? Nu cred ca ar fi cazul sa iti detaliez povesti urate despre ei. Am spus ca nu generalizez ci ma refeream la unii. Si eu, la fel ca multi altii am prieteni din aceasta sfera.

Legat de tigani nicicum nu ii urasc, chiar suntem vecini. Respect oamenii de valoare nu pe cei "ruginiti de lumea bussines".

Imi cer scuze daca te-au deranjat posturile celorlalti si promit sa impac si capra si varza. Institutia media a fost cladita prin revolutie si prin libertate iar dreptul la opinie il poate avea oricine. Clar ... romanul inca nu este educat. Dar de ce?

Anonim spunea...

Am fost foarte clar oricine poate avea opinii , tonul in care sint spuse unele opinii conteaza f mult .

Ce a deranjat a fost faptul ca din niste copilarii alti copii preiau un model .... iar tu esti un formator de opinie asta ma deranjeaza cel mai tare .

Nu e prima data cind sesizez ca depasesti o limita care ar trebui sa o ai ca si om de presa .


Probabil am sa ajung intr-o seara pe la voi pe la redactie cu permisiunea unui sef de al vostru, sa te te trag de urechi si sa accentuez faptul ca ai o misiune din moment ce scrii aici si nu trebuie sa te joci tu ca si fomator de opinie .

As vrea sa te exprimi liber si contructiv ....TU draga animatorule , pentru ca daca imi dau bine seama tu ai dat tonul ..
Am 36 de ani si sint efectiv deranjat de ce pot face niste copii si incotro se duce destinul celor care vin din urma .

Anonim spunea...

Eu nu sunt responsabil de parerile unora. Iar daca tu ma consider un copil e ok si e parerea ta. Mi-am exprimat frustrarile in postul numit NU SUPORT. De ce? Asa am simtit. Te deranjeaza? ... sunt formator de opini pe FM nu in viata de zi cu zi.

Deja mi-am cerut scuze in numele altora si asta inseamna mult. D-voastra va doresc o primavara minunata.

REPET! Imi asum ce scriu eu. Nu ce scriu altii!