Ziua indragostitilor....

Cica azi e ziua indragostitilor, a tuturor celor care se iubesc si nu pot trai unul fara celalalt. De ce? in fine ... Peste tot in stanga si in dreapta oameni fericiti cu flori in mana cu inimioare de plus cu zambete pe fete si cu buzunare goale. De ce se pune atat de mult accent pe consistenta materiala a unui cadou? Mai vorbesc si eu cu prietenii si ii intreb ce mai fac ce mai zic si toti raspund: " Frate nu mai am nici un ban ca i'am luat cadou prietenei si m'a costat o avere ". De ce? " Nu stiu ! ". E crizaaaa frateee! Macar asa puteai sa te scoti elegant daca nu intelegea prietena ta de ce nu ai cheltuit tot salarul pe cadoul ei rosu si de prost gust.

Pana la urma am importat de la americani cea mai idioata sarbatoare. Am uitat de DRAGOBETE si evident de multe traditii romanesti. Acum nu o sa ma apuc sa fac eu critica si alte treburi dintr'astea. Dar de ce Valentine's Day? E frumos pana la urma ca lumea se iubeste, isi impart cadouri ( unele de bun simt altele oribile ), ies la un cico sau se plimba prin parc. Si cu toate astea eu nu am parte de un " sfant valentin " ci doar de o zi frumoasa si de un cer senin cu un soare usor infrigurat.

Pana la urma ... ca tot au aparut fel de fel de lucruri in forma de inimioara - shwaorma de acest fel cand apare? Nu de alta dar sa imi pot face si eu un cadou singur.

Va pupa tata! Si iubiti-va mult copii mei!

0 comentarii: