Smecherii de Iasi

Deja stim cat e de nesigur sa mergi intr-un club, pub sau discoteca. Multe nenorociri se intampla si la noi nu doar peste hotare unde adevaratele valori sunt injunghiate in plina strada. Nu imi propun sa te intristez prin acest post ci doar sa fac o remarca chiar daca e posibil sa iau multe suturi in fund dupa acest post. ABIA ASTEPT!

Sa incepem cu inceputul. Asa cum zicea un prienten odata " In Skin nu poti merge decat daca detii vesta antiglont si pistol " .... adevarat! Stie tot "clubberul" iesean ce sa intamplat in Skin cand s-au impartit cartuse in plin dans in club. Daca eram eu pe langa sau un prieten de a tau? ar fi fost frumos? NU CRED!.

Mergem mai departe in club 416 unde se aduna toata "spuma" sau toata marlaneala ca sa ii zic asa. Figuri - "guci,armani,prada" isi dau intalnire in acest lacas de cult. Burtosi cu tricoul mulat si multe d'onsoare cu parfum in exces. Reteta perfecta pentru o noapte reusita. Aici se practica stilu " pisi vii oleaca? hai sa iti pun mana pe fund ( ca sa nu zic cur ) sau mai bine urca alaturi de mine in masina sa ne plimbam putin ". Fac reclama proasta lor? Si ce? sa spuna mersi ca le fac si asta.

Si ca sa fie lista completa adaugam pe lista si "pub 25" unde mai nou seful gorilelor sta si filmeaza cand vre'o 4-5 baieti isi impart pumni pe scarile din fata. Mai nou acest domn trebuie sa demonstreze la politie ce sa intamplat si cine a incasat mai mult. De ce? Daca in momentul ala cand respectivul filmeaza unul dintre cei ce se bat infinge cutitul sau mai stiu eu ce in celalalt? Ce facem atunci? Filmam nu? .... baiatul ala si-a gresit vocatia. Dute ba la o televiziune si pune mana pe o camera poate castigi si tu un ban gramada. Cam asta e treaba si cu pub 25.

Usor usor lumea o ia razna si am taiat deja de ceva timp acest locuri de pe lista. De ce sa fie prietena ta agresata de un burtos sau prietenul tau batut in plina strada cand gardienii stau si filmeaza pentru a face o dovada politiei?

E de porc totu si rusine PUB 25 pentru ce sunteti. Va transformati usor intr-o duzina, si e pacat. Odata erati pe primul loc in Iasi iar acum va marlaniti. Respecta-ti clientul caci fara el iti deschizi toneta in bazar si cam gata cu fitele.

Recomand club Hypnotic, poate cel mai cu bun simt club din Iasi. Momentan.

Va pup pe frunte copii

6 comentarii:

Andreea spunea...

mai recomanzi Hypnotic dupa cele intamplate? :P ...iaca mai bine stam acasa ;))

Andrei Rotariu spunea...

Andreea ce sa zic, ma mustruluesti acum dar e ok si te inteleg. Am un respect fata de acest loc si nu am vrut sa dezbat si eu subiectu asta deja prea mult discutat prin presa. Aici macar paza clubului sa implicat si se pare ca unul din ei a suferit ft mult. Chiar nu vreau sa comentez. Hypnotic continua sa duca steagul glorios impotriva concurentei.

Andreea spunea...

iti respect respectul! am vrut doar sa te tachinez un pic, sper sa nu fie cu suparare...
Have fun!

Andrei Rotariu spunea...

nicidecum :D

andrew spunea...

pare ca ai facut reclama Hypnotic-ului..dar tot ce ai zis e cam true!

Anonim spunea...

pub 25 e adevarat ce scriu ziarele 95 la suta dar totul se intimpla din cauza ptronului care stie sa bea acolo nu ai cu cine discuta am lucrat ani in pub 25 si stiu absolut tot am sa fac public tot intro buna zi