C.I.A vine la Iasi !




Ca in fiecare an incepe Festudis.
Ca in fiecare an pe 12 MAI avem concert hip-hop.
Ca in fiecare an sunt implicat si eu.
Ca in fiecare an am avut invitati de marca ... iar anul acesta direct din Craiova vin cei de la C.I.A ( Craiova Independent Artists ). Dupa zeci de minute vorbite la telefon, dupa stres si nervi adunati zi de zi intr-un final avem si aveti un raspuns oficial. Probabil nu stiati ca iubesc acest stil muzical nu? Fiecare e liber sa asculte orice. Am copilarit cu muzica asta, nu stiu daca mi-a facut o impresie buna de la inceput. Fiind un pusti de cativa ani nu puteam sa percep foarte bine mesajul pe atunci. Atunci era un trend cu B.U.G Mafia. Acum e cu HOUSE. Probabil copii vostri or' sa copilareasca pe beaturi de trance,minimal,clubing si alte nebunii. La mine a fost altfel.

Revenim la subiectul principal. Am stabilit cu Joe managerul trupei toate detaliile si am fost placut surprins de amabilitatea acestuia. Am discutat si cu Byga mai multe lucruri si la fel ca si Joe un om exceptional. Nu mai e demult hip-hop-ul o muzica rea si dura. Ei sunt critici, sunt acizi, nu vor sa faca rau ci sa traga un semnal de alarma.

Ascult de ceva timp trakurile C.I.A si parca niciodata nu ma plictisesc. O sa dam drumu pe 12 Mai cu trupele locale la ora 20 in fata la Casa de Cultura a Studentilor Iasi. Anul trecut la Parazitii au fost peste 1000 de persoane iar anul acesta vrem sa auda toata Romania de cel mai bun concert Hip-Hop.



10 comentarii:

News center spunea...

Multa bafta la FESTUDIS...cat despre copilaria copiilor nostri pe ritmuri de trance, minimal, clubing etc. cine stie ce cai vor mai lua... poate vor descoperi cd-urile cu B.U.G. Mafia, La Familia, Genius, 3rei Sud Est de la parinti :))

Andrei Rotariu spunea...

Hehe Lucian poate ai dreptate cine stie.

Anonim spunea...

Sa aveti grija de baietii mei!! Alin Grasu`, Craiova

Andrei Rotariu spunea...

O sa avem cu siguranta Alin. Bafta Craiova !

Anonim spunea...

Frate, ce trebuie luat din pacurari pana la fundatie? Si daca vin, ne da si ecusoane... si daca da, ce culoare sa stiu ce tricou` imi iau... tot ala negru` da asa de dragu` conversatiei. MS. [PackIce - Like No Other]

Anonim spunea...

interesanta "noapte" de hip-hop . dar cu siguranta s-ar fi adunat mult mai mutti " studenti" daca veneau Parazitii . sper sa nu ma insel . felicitari organizatorilor.

Raluca spunea...

Foarte tare frateee!!! deci super jmecher concertul :X sonorizarea nu a fost tocmai perfecta, dar baietii au fost la inaltimea ashteptarilor dak nu mai sus!

Andrei Rotariu spunea...

Multumesc tuturor celor care au venit. Din pacate vremea nu a tinut cu noi si am mutat totul in Dublin. Incaodata multumesc publicului si va spus sigur ca cei de la C.I.A au plecat cu un gust placut de la Iasi. Ne reauzim la anu pe 12 Mai.

Parazitii au fost anul trecut si in fiecare an incerc sa gasesc alta trupa pentru voi.

tazz spunea...

felicitari IASI..felicitari andrei..a iesit bn.repect oamenii mei C.I.A......poate mai venim la voi..pACE

Andrei Rotariu spunea...

Data viitoare o facem si mai lata !