Addicted


Am spus de atatea ori si mi-am jurat ca n-o sa leg niciodata blogul asta de pasiunea mea pentru muzica. Ma simt nevoit sa incalc aceasta lege. Totul a inceput acum multi ani si chiar nu are rost sa povestesc aici tot trecutul.

Dupa ce am urcat piesa pe trilulilu am observat ca lumea a digerat-o foarte bine. Nu a contat faptul ca unii erau clubberi, rockeri sau manelisti. Statusurile voastre m-au impresionat. Niciodata nu am reusit sa multumesc atata lume. Placut surprins am ramas cand am aflat ca e deja ascultata peste Prut la fratii nostri din Chisinau.

Auditie placuta!



ZeNo - Addicted ( inspiratia de seara )
Asculta mai multe audio Muzica »

4 comentarii:

ALEX POPA spunea...

Prea tare piesa.... iaca unde era micul Mozzart al nostru;)) spor!

Andrei Rotariu spunea...

Stau ascuns. Mersi :D

Andreea spunea...

@Alex: dar parca nu-ti placeau melodiile romanesti?

micule Mozart, incearca sa pui versurile pe o melodie mai potrivita. melodia rihannei e prea lenta pt debitul tau verbal, parerea mea...
spor in continuare!

Anonim spunea...

Dude e super melodia..vreau sa o downloadez...d eunde as putea? contacteaza`ma pe kittystar_008@yahoo.com thx:-*