Tata, tata e gata facultatea !

Cam gata bre. "Se fini". Printre studenti cu rugaminti spre profesori, favorisme, note umplute, am ajuns si eu la final fara nici cu legatura cu altii.

Istoria Artei - 7,66 ( scris )
Compozitie - 9,33 ( practic )
Sustinerea licentei alaturi de expozitie ( oral ) - 8

Am facut eu un calcul rapid acum si creca da un 8,25. Asta daca nota de la sustinerea licentei nu va fi modificata. Oficiale sunt doar primele doua note. Pe cealalta am aflat-o eu.

Colegii stresati cu emotii eu foarte detasat. Cred ca de la nesimtire mi se trage. Dar are si asta folosul ei. Sunt foarte multe de scris dar nu am starea necesara. Intr-un final sunt fericit, relaxat. Dupa doua luni de "cod portocaliu" am tras pe dreapta.

Va pup si va iubesc! Asta doar azi ca is bucuros :)

Pana la urma sunt LICENTIAT la sectia GRAFICA !

5 comentarii:

Andreea spunea...

ma faci curioasa... si indraznesc sa te intreb ce facultate ai terminat? :D

ALEX POPA spunea...

Bravo tinere! Te pupa tanarul mai batran:-P Si scrie 'C'est finit' ca te mananc;))

Andrei Rotariu spunea...

@ Andreea " Universitatea George Enescu " a.k.a Facultatea de arte plastice, decorative si design

@ Alex Popa - e in ghilimele de asta am si scris asa. :D

Andreea spunea...

merci... pot sa dorm linistita :P

Laura spunea...

Felicitari! Tot raul spre bine! ;)