O zi....

Buna dragii mei. E o zi frumoasa de duminica si m-am asezat confortabil in pat, am dat drumu la ventilator si am luat in mana un frappe rece. Sunt creca 30 de grade Celsius afara. Ar fi trebuit sa ies la o terasa sa ma racoresc cu un "juice naturel" de portocale. Creca iar sunt pesimist, dar acum am si motiv sa fiu. Maine am o proba foarte importanta la licenta si sincer sa fiu nu stiu daca o sa ma descurc. Intotdeauna am fost inconstient cand a venit vorba de "carte" si intotdeauna am reusit sa scap cu fata curata, cu o nota chiar acceptabila. Acum nu mai vreau o nota acceptabila, ci una de trecere. Da Doamne!

Sa va mai povestesc? Sau nu va intereseaza? ....ok. Cum spuneam. Sper sa am bafta necesara si stiu ca e un pas important in viata. Nu am nici o tragere de inima. Nu pot spune ca am facut o facultate. De ce? Poi sunt foarte multe motive. Nu tu curs festiv, nu tu colegi, nu tu o distractie studenteasca, nu tu banchet, nu tu festivitate de premiere, nu tu nimic. Ce e mai urat acum e ca profesorii au foarte mari pretentii de la noi dupa ce ani la rand nici macar nu au avut bunavointa sa se prezinte la timp la cursuri.

Ma opresc aici. Nu vreau sa continui. O sa ii iert saptamana asta. Am foarte multe sa va spun, legat de facultate. Lucruri ce abia acum le-am perceput. Dar intr-un episod viitor. Sper totusi ca regretul sa nu fie atat de mare dupa acesti ani. O saptamana, 7 zile, si cam atat. Un zambet e deajuns sa fie la final; nu am nevoie de mai mult.


Va pupa tata vostru !

4 comentarii:

Andreea spunea...

Bafta!

Andreea spunea...

apropo de faptul ca nu ai participat la cursul festiv, la banchet, la premiere s.a. ai posibilitatea sa mai faci o facultate si sa te bucuri de toate acestea ;)

Laura spunea...

Simt in postul asta o urma de dezamagire. Nici eu nu sunt f optimista in ceea ce priveste facultatea, desi mai am 1 an, nu cred ca se vor schimba prea multe.

Bafta multa! Eu cunosc un Andrei Rotariu optimist, energic, care intotdeauna cand isi propuse reuseste! ;)

Andrei Rotariu spunea...

Seara buna tuturor. Maine o sa aflu ce am facut azi. Cred ca e de bine avand in vedere ca am facut si lucrarea practica a colegei. O zic ca sa vada lumea ca is marinimos :))

Cat despre curs festiv si banchet. E si asta un simbol. In special cursul festiv. Nu ma daore sufletul ca nu am baut cu profesorii la Onyx ci mai degraba ca nu am trait emotiile de final.