Criss Blaziny a.k.a SuperTrist

Am revenit cu forte proaspete de pe litoralul romanesc. Poate o sa pun si ceva poze cat de curand. Ma gandeam pe drum daca sa scriu pe blog despre CFR, vanzatori ambulanti, scoici, bere, muzica, manele, swhaorma si altele. Si am zis scurt. NU!

Dependent de internet am deschis pc-ul imediat ce am ajuns pe meleagurile noastre. Nu stiu cati dintre voi ati auzit de Criss Blaziny. Nu e foarte cunoscut. Este la cel de-al doilea videoclip. Nu are parte de o foarte mare promovare. Omul asta simte orice sentiment parca mai intens decat noi toti ceilalti. O poveste de o vara frumoasa dar cu un final tragic.

Merita sa lasi si tu un comentariu la postul asta.


Criss Blaziny - 7 August feat. Iza si Dj. Undoo

Criss Blaziny - 7 August feat. Iza si Dj. Undoo HDV (2009) de pe tare.ro

2 comentarii:

blaziny spunea...

uite am lasat eu..ms ptr ce ai zis...chiar nu am promovare!

bafta multa

Chrystynyk spunea...

criss e cel mai tare ..de fiecare data ascult melodiile lui cu cea mai mare placere si se simte ca pune suflet in ceea ce face...( and bdw -Melancolic- piesa mea de suflet).Respect!